کسب ۵ مدال رنگارنگ برای ایران در دومین روز از مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان تکواندوی ایران موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت_ و در دومین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام، ملی‌پوشان ایران ۵ مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم مهدی حاجی موسایی در فینال مقابل «پارک» از کره جنوبی ۲ بر یک پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید. در همین وزن ابوالفضل زندی به مدال برنز بسنده کرد.

در وزن ۸۷- کیلوگرم که دو نماینده از ایران حضور داشتند، محمد حسین یزدانی و مهران برخورداری شکست همه حریفان‌شان فینالیست شدند و در دیدار نهایی، یزدانی برابر دیگر ملی‌پوش ایران پیروز شد و به قهرمانی رسید و برخورداری به نقره دست یافت.

در وزن ۷۴- کیلوگرم امیرسینا بختیاری پس از برد در دور نخست مقابل «احمد الموالید» از عربستان، در مبارزه دوم برابر «نجم الدین» از ازبکستان ۲ بر یک باخت و حذف شد.

در بخش بانوان و در وزن ۷۳- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی پس از برتری مقابل حریفانی از ویتنام و ازبکستان به فینال راه یافت، اما در مبارزه نهایی به «مینا میونگ» از کره جنوبی ۲ بر یک باخت و نقره گرفت.

در وزن ۴۹- کیلوگرم مبینا نعمت‌زاده ابتدا حریفی از فیلیپین را شکست داد اما در ادامه به نماینده ویتنام باخت و حذف شد.

در وزن ۶۲- کیلوگرم الهام حقیقی تکواندوکاری از اندونزی را مغلوب کرد اما در مصاف با «فروزا سادیکووا» دارنده دو برنز جهان و طلای آسیا از ازبکستان باخت و حذف شد.

حاصل تلاش ملی‌پوشان تکواندو ایران تا پایان روز دوم کسب ۷ مدال بوده است. مهدی حاجی موسایی و محمد حسین یزدانی دو مدال طلا، ملیکا میرحسینی و مهران برخورداری دو مدال نقره، سعید نصیری، متین رضایی و ابوالفضل زندی هم ۳ مدال برنز بدست آورده‌اند.

کد خبر 754381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.