نقش روابط عمومی در تحقق و تعالی اقتصاد و فرهنگ انکار ناپذیر است

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: نقش روابط عمومی در تحقق اهداف تعالی اقتصاد و فرهنگ انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار مقداد فرمانی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در مراسم مدار امید و تجلیل از فعالان عرصه روابط‌عمومی در سپاه و بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: برای تحقق تمدن نوین به دو حرکت جامعه‌پردازی و دولت سازی مردمی نیاز داریم.

وی افزود: در این مسیر نیاز است خدماتی که در مناطق محروم انجام می‌شود، منعکس شود تا منجر به افزایش امید در جامعه شود.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج تصریح کرد: نقش روابط عمومی در تحقق اهداف تعالی اقتصاد و فرهنگ انکار ناپذیر است.

سردار فرمانی افزود: مهمترین کارکرد روابط عمومی در این میدان این است که برای تعالی اقتصاد و فرهنگ به فرهنگ سازی بپردازد و زمینه بروز و ظهور آن را فراهم کند.

وی با بیان اینکه ارتباطات یک ابزار برای نیل به اهداف است ادامه داد: در این مسیر نقش روابط‌عمومی بسیار تأثیرگذار است.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج خاطر نشان کرد: روابط عمومی در حوزه ایجاد و احساس امنیت نیز تأثیر گذار است، مهم‌تر از ایجاد امنیت، احساس امنیت است که نقش روابط عمومی در پدید آمدن آن انکار ناپذیر است.

سردار فرمانی با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: در این عملیات وعده خداوند متعال تحقق یافت و جبهه حق موفق به شکست جبهه باطل و رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی شد.

وی تاکید کرد: این ایام، ایام الله است، خداوند متعال فرموده‌اند؛ هر زمان جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شود، ایام الله است.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج با بیان اینکه تقابل حق و باطل از گذشته وجود داشته است گفت: این رویارویی امروز با درگیری رژیم خون‌خوار صهیونیستی با مردم غزه به اوج خود رسیده است.

سردار فرمانی تصریح کرد: خوشبختانه با روایت سازی خوبی که صورت گرفته بسیاری از کشورهای جهان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را اذعان داشته‌اند و نیاز است این جریان‌سازی رسانه‌ای امتداد داشته باشد.

وی ادامه داد: سرعت در انتشار اخبار و به هنگام بودند در روایت سازی رسانه مهم است، صحت خبر برای جبهه حق، اولویت اول در انتشار خبر است.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج با بیان اینکه روایت سازی رسانه‌ای در عملیات وعده صادق برجسته بود گفت: زمانی زیادی نیاز است تا رژیم صهیونیستی بتواند از جای خود بلند شود، لازم است این سبک برای سایر عملیات رسانه‌ای به ویژه در فعالیت‌های فرهنگی رخ دهد.

فرمانی خاطر نشان کرد: برای تحقق تمدن نوین به دو حرکت جامعه‌پردازی و دولت سازی مردمی نیاز داریم‌، در این مسیر نیاز است خدماتی که در مناطق محروم انجام می‌شود منعکس شود تا موجب امید آفرینی در جامعه شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌ها برای تحقق شعار سال باید انجام گیرد گفت: در این میان نیاز به تقویت و برخورداری از روابط عمومی شایسته و تأثیر گذار داریم.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج امیدآفرینی به آینده انقلاب را بزرگترین جهاد تبیین دانست و افزود: ذات انقلاب و رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است.

سردار فرمانی تاکید کرد: در شرایطی که ایران اسلامی با جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم روبروست برای مقابله با این جنگ نیاز به رسانه داریم.

کد خبر 754212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.