توقیف ۱۵ روزه خودروها با سرعت بالا در کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از توقیف ۱۵ روزه خودروهایی با سرعت بالا در محورهای کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالحسین زارع امروز _ پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راه استان با توجه به افزایش تصادفات فوتی و جرحی مربوط به خودروهای دارای سرعت بالا و غیرمجاز در سطح محورهای مواصلاتی استان و به منظور برخورد با تخلفات و توقیف خودروهای با سرعت بالا را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا جلسه‌ای با حضور مسؤولان دستگاه قضائی برگزار و در این خصوص تصمیماتی برای برخورد با رانندگان متخلف اتخاذ شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر همین اساس خودروهایی که با سرعت بیش از ۳۰ کیلومتر از حد مجاز یا با سرعت بیش از ۱۴۰ کیلومتر در جاده‌های بزرگراهی و با سرعت بیش از ۱۲۵ کیلومتر در جاده‌های دوطرفه تردد کنند، متخلف شناخته شده و اعمال قانونی خواهند شد.

زارع ادامه داد: این دسته از خودروها به مدت ۱۵ روز در سیستم شماره‌گذاری توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد و هنگام آزادسازی از راننده تعهد کتبی مبنی بر عدم ارتکاب مجدد تخلف اخذ خواهد شد.

وی گفت: این دسته از رانندگان ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی به منظور اصلاح رفتار ترافیکی و ارائه تست سلامت روحی و روانی در مراکز مشاوره معاونت اجتماعی خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: مراتب توقیف خودرو از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به مالک یا متصرف قانونی اعلام خواهد شد.

کد خبر 754079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.