کاشت ۶۳ هزار گلدان گل در سطح منطقه ۷ قم

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم گفت: در راستای طراوت شهری ۶۳ هزار گلدان گل فصلی، دائمی و درختچه‌های زینتی با اعتبار بیش از شش میلیارد ریال در سطح منطقه هفت شهر قم کاشته شد.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، با بیان اینکه مراکز اقامتی باید تاییدیه ایمنی از آتش نشانی داشته باشند، اظهار کرد: جلساتی در خصوص پاساژهای منطقه هفت برگزار شده تا حداقل ایمنی را داشته باشند.

وی افزود: برای ایمنی مراکز اقامتی به آتش‌نشانی ارجاع داده می‌شوند تا مجوزهای لازم را دریافت کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم از کاشت گل فصلی و درختچه‌های زینتی در ۶۰۰۰ مترمربع از سطح منطقه هفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای برنامه شهرداری برای شادابی و طراوت محیط شهری به ویژه اطراف حرم مطهر، هسته مرکزی شهر و بلوار شهید سلیمانی، گل‌های فصلی و درختچه‌های زینتی در حدود ۶۰۰۰ مترمربع از سطح منطقه هفت شهرداری قم کاشته شده است.

رمضانی از تکمیل و کاشت نهال در حاشیه شوارع منطقه هفت خبر داد و اضافه کرد: ۶۰ هزار گلدان گل فصلی و دائمی و همچنین ۳ هزار گلدان درختچه زینتی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال در سطح منطقه هفت کاشته شد.

رمضانی عنوان کرد: بیشتر نازیبایی‌های منطقه هفت اطراف حرم مطهر و چهار راه و سه راه بازار است که در تلاش برای رفع آن هستیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تملک کامل قبرستان نو و در اختیار قرار گرفتن کامل مغازه‌ها و تبدیل آن به فضایی متناسب، سیما و منظر اطراف حرم مطهر بهبود پیدا کند.

کد خبر 753906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.