اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۳ اصفهان به‌مناسبت دهه کرامت

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری در این منطقه خبر داد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از موهبت‌های الهی برای ما وجود دو خورشید گرانبها همچون حضرت رضا (ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه (س) در میهن ما است و بدون شک ارج نهادن به مقام والای این دو عزیز ارزشمند خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس به‌مناسبت ایام دهه مبارک کرامت در این منطقه بیش از ۲۰ عنوان برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه‌ها با مشارکت کانون‌های محلی در بوستان‌ها و محلات و با همکاری کانون خادمیاران رضوی و متبرک کردن فضا در این ایام به پرچم مقدس حرم حضرت رضا (ع) اجرا می‌شود، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی و ادای احترام به شهدای گمنام در کوه قائمیه و همچنین اجرای جشن بزرگ دهه کرامت در بوستان زمزم اشاره کرد.

اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۳ اصفهان به مناسبت دهه کرامت

کشانی ادامه داد: از برنامه‌های دیگر در این ایام مبارک می‌توان از برگزاری اردوهای یک روزه، بازدیدها، نشست‌های خانوادگی، برگزاری شب شعر رضوی، برپایی غرفه‌های خدمت رضوی در محله شفق و بوستان زمزم شامل غرفه‌های تست سلامت، مشاوره حقوقی و خانواده و غرفه‌های مخصوص کودکان اشاره کرد.

وی گفت: در این ایام به مناسبت تولد امام هشتم با هشت خانواده معظم شهدا دیدار خواهیم کرد و با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» که مجموعه خاطرات شهدای این منطقه است از ایشان تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 753828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.