متأسفانه امروز برنامه جامعی در سطح کشور نداریم

شهردار زنجان گفت: متأسفانه امروز برنامه جامعی در سطح کشور نداریم و معمولاً در جلسات مسائل عنوان می‌شود اما سیاست‌گذاری صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علیرضا فیروزفر، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت- در نشست یکسان‌سازی کدینگ عملیات سازمان‌های آتش نشانی اظهار کرد: آتش‌نشانی در زنجان بسیار موفق بوده است و تا به حال در این دو سال نه تنها خطایی سر نزده است، بلکه دائماً شاهد افتخارات این سازمان بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز خیال ما از امنیت و آتش‌نشانی آسوده است، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت این سازمان باشیم.

شهردار زنجان در ادامه با تأکید بر برنامه‌ریزی جامع در سطح کشور افزود: متأسفانه امروز برنامه جامعی در سطح کشور نداریم و معمولاً در جلسات مسائل عنوان می‌شود اما سیاست‌گذاری صورت نمی‌گیرد.

فیروزفر افزود: برنامه‌ای که خروجی نداشته باشد به درد نمی‌خورد و ما باید در مقایسه با دنیا برنامه‌ها و دارایی‌مان را مقایسه کنیم و بدانیم در دنیا کجای کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی مقدمه‌ای برای تصمیم‌سازی در حوزه بحران است، اضافه کرد: بنابراین اگر در حوزه‌های مختلف به مرحله اجرا رسیدیم، می‌توانیم بگوییم کارکرد مثبتی داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان نیز با اشاره به اینکه در حوزه شهری تحولات وسیعی به وجود آمده و پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، افزود: با وجود کمبودها مأموریت‌های شهرداری در حال انجام است و شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی پیشگام است.

محمد فرید احمدی، سرپرست دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌های کشور نیز با اشاره به اینکه آتش نشانی مجموعه‌ای است که با جان و مال مردم در ارتباط است، اضافه کرد: در کار آتش نشانی نخستین اولویت ایمنی مردم است.

محمد فرید احمدی با اشاره به تجهیزات خوبی آتش‌نشانی‌های کشور گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

کد خبر 753280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.