توزیع بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن انواع کود یارانه‌ای در آذربایجان‌غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان‌غربی گفت: در فروردین سال ۱۴۰۳، بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن انواع کود کشاورزی یارانه‌ای توسط کارگزاران جنوب استان توزیع شده است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمود مظلومی، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن انواع کود کشاورزی یارانه‌ای در جنوب استان آذربایجان‌غربی طی فروردین سال‌جاری اظهار کرد: این مقدار کود توزیعی شامل بیش از سه هزار و ۳۰۰ تن کود ازته، ۶۵۵ تن کود فسفاته و ۷۵۷ تن کود پتاسه است.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی است که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کودهای یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی ضمن بیان این مطلب گفت: این شرکت تاکنون این وظیفه حساس خود را به بهترین نحو ممکن در سطح استان انجام داده و تاکنون توانسته است تمام کودهای مورد نیاز بخش کشاورزی استان را به موقع تأمین و در اختیار کشاورزان در اقصی نقاط استان قرار دهد.

مظلومی تصریح کرد: این شرکت در خدمت‌رسانی به کشاورزان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهد بود، همچنین برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای تأمین و توزیع مناسب کودهای یارانه‌ای به عمل بیاید تا کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی هیچ نگرانی برای تأمین کود مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی یادآور شد: کودهای توزیع شده در جنوب استان توسط کارگزاری‌ها در شهرستان‌های اشنویه، باروق، بوکان، تکاب، سردشت، شاهین‌دژ، مهاباد، میاندوآب، نقده، پیرانشهر و چهاربرج توزیع شده است.

کد خبر 753236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.