تجهیز ۵ پایگاه آتش‌نشانی در روستاهای شهرستان بیله‌سوار

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: پنج پایگاه آتش‌نشانی در روستاهای شهرستان بیله‌سوار به تجهیزات ایمنی مجهز و اولین مانور اطفای حریق به‌منظور آماده‌باش دهیاری‌ها و کارکنان آتش‌نشانی پایگاه‌های روستایی در روستای روح‌کندی بیله‌سوار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، شاهپور آذروند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پنج پایگاه آتش‌نشانی در روستاهای روح‌کندی، بابک، گوتپه، انجیرلو و فولادلوی شهرستان بیله‌سوار به تجهیزات ایمنی مجهز شدند.

وی افزود: اقلامی همچون، ست لباس مخصوص، کلاه ایمنی، دستکش، چکمه مخصوص ایمنی، کپسول اکسیژن و جعبه کمک‌های اولیه، از جمله تجهیزات تحویلی به دهیاری‌ها بود و مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل ادامه داد: اولین مانور اطفای حریق به‌منظور آماده‌باش دهیاری‌ها و کارکنان آتش‌نشانی پایگاه‌های روستایی برای حفظ سرمایه‌های انسانی، طبیعی، منازل روستایی و جلوگیری از آتش‌سوزی مزارع و امداد و نجات جاده‌ای در روستای روح‌کندی بیله‌سوار برگزار شد.

آذروند تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح مناطق روستایی مستقر هستند که عملکرد منطقه‌ای آن‌ها در هر ایستگاه بین ۱۰ تا ۵۰ روستا را پوشش می‌دهد و ارائه خدمات می‌کنند.

کد خبر 753218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.