بازدید رایگان از آرامگاه‌های «اوحدی» و «شیخ شهاب‌الدین» همزمان با روز زبان فارسی

بازدید از آرامگاه اوحدی مراغه‌ای در شهرستان مراغه و بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری در شهرستان اهر آذربایجان شرقی، فردا سه‌شنبه رایگان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی بازدید از آرامگاه‌های برخی شاعران رایگان شد.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد که با درخواست غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و با موافقت سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بازدید از آرامگاه‌های شاعران کشور فردا _سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت_ رایگان شد.

بازدید رایگان فردا تنها از آرامگاه شاعرانی که زیر نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند، امکان‌پذیر خواهد بود.

آرامگاه فردوسی و موزه توس، سعدیه و حافظیه در شیراز، آرامگاه باباطاهر عریان در همدان، آرامگاه شمس تبریزی در خوی، آرامگاه عطار و آرامگاه خیام در نیشابور، آرامگاه بایزید بسطامی در سمنان، آرامگاه و خانه‌موزه نیما یوشیج در یوش، آرامگاه میر رضی‌الدین آرتیمانی در تویسرکان، آرامگاه اوحدی مراغه‌ای در مراغه و بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری در اهر از جمله آرامگاه‌هایی است که امکان یک روز بازدید رایگان را دارند.

کد خبر 753196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.