خراسان جنوبی، استان پایلوت برای اجرای طرح مهارت آموزی جوانان تعیین شد

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: خراسان جنوبی به عنوان استان پایلوت برای اجرای طرح مهارت آموزی جوانان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ سیناکلهر عصر امروز _یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت _ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی که با حضور استاندار برگزار شد، با تأکید بر این مطلب که ساماندهی امور جوانان، تکلیف دستگاه های اجرایی است، اظهار کرد: ارزیابی ما از ستادهای ساماندهی استان ها بهره بری حداقلی است زیرا دستگاه ها وظیفه ذاتی خود را در ستاد به عنوان گزارش عملکرد ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی در برگزاری جلسات ستادها با حضور استاندار، در حد بالایی است اما خروجی برگزاری این جلسات خیلی مهم است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه دستگاه ها در خصوص ازدواج مأموریت هایی دارند، گفت: میانگین ۲۷ سال سن برای ازدواج جوانان در خراسان جنوبی با توجه به زمینه های فرهنگی و جغرافیایی منطقه زیاد است و اگر همه ما به ترویج فرهنگ ازدواج آسان کمک نکنیم، آسیب هایی در آینده به همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از نام گذاری هفته ازدواج، ترویج فرهنگ ازدواج آسان است، اظهار داشت: باید پروژه مشترکی توسط حوزه های متولی در این خصوص در هفته ازدواج اجرا شود.

کلهر با اشاره به اهمیت کسب تجربه و مهارت توسط جوانان افزود: در طرح مهارت آموزی حداقل ۱۰ درصد جوانان ما، مهارت هایی را فرامی گیرند.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، خراسان جنوبی به عنوان استان پایلوت در زمینه مهارت آموزی تعیین شده است.

کد خبر 753027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.