منطقه ۹ اصفهان، پیشرو در ارائه خدمات شهری و عمرانی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان در بازدید از منطقه ۹ شهرداری این کلان‌شهر با بیان اینکه طی دو سال گذشته این منطقه پیشرفت قابل توجهی در ارائه خدمات شهری داشته است، گفت: با برنامه‌ریزی هدفمند باید دوستدار محیط زیست در ارائه خدمات شهری در این شهر پیشرو باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در بازدید از منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این منطقه طی دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در زمینه‌های مدیریت شهری، خدمات شهری و عمران شهری داشته است.

وی با بیان اینکه در جهان امروزه «خدمات» از «تولید» سبقت گرفته و کیفیت در «خدمات» برگزاری مسابقه‌ای بدون خط پایان است، افزود: در جهان کنونی به‌طور آشکار «اقتصادها» بیشتر به سمت خدماتی شدن پیش می‌رود، به‌طوری که کشورهایی که به‌دلیل بافت و زیرساخت‌های طبیعی، مذهبی، فرهنگی و تاریخی دارای امتیازاتی هستند، از دیگر کشورها پیشی گرفته‌اند، به‌عبارت دیگر «خدمات» به‌گونه‌ای است که به‌دلیل انعطاف‌پذیری و فضای خلاقانه خود هیچ‌گونه محدودیتی را برنمی‌تابد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در منطقه ۹ شهرداری این کلان‌شهر صورت گرفته و در این دوره مدیریت شهری نیز گام‌هایی برای خدمت بهتر به شهروندان برداشته شده است، همچنین ارزیابی ما از این منطقه بر اساس برنامه‌های توسعه شهر اصفهان مثبت است و برای توسعه و پیشرفت آن تلاش شده است.

بقایی با بیان اینکه مردم خروجی نهایی را می‌بینند و اگر این خروجی رضایت‌بخش باشد، به‌طور قطع ما موفق شده‌ایم، گفت: همواره تاکید داشته‌ایم که با برنامه‌ریزی هدفمند باید دوستدار محیط زیست و پیشرو در ارائه خدمات شهری در شهر اصفهان باشیم.

به گزارش ایمنا، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان به همراه امیرحسین خسروی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری، مصطفی مرادیان مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، حمید قنادنیا سرپرست سازمان زیباسازی، مجتبی حق‌شناس مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و غلامرضا ساکتی مدیرعامل سازمان پسماند از منطقه ۹ شهرداری اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید که حدود پنج ساعت به طول انجامید، مدیریت این منطقه به همراه معاونان و مسئولان خود، به ارائه گزارش عملکرد فرایند اقدامات و عملیات‌های شهری این منطقه پرداختند و طرح‌های مربوط به خدمات شهری، وضعیت بوستان‌ها، فضای سبز، مکان‌های بازی، زیباسازی و نظافت منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

کد خبر 752975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام خسته نباشید لطفاً طرف فرودگاه به روستای امین آباد و باغهای اطراف ان هم رسیدگی شود از لحاظ اب و برق و گاز
  • علیرضانصراصفهانی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 1
    باسلام وخسته نباشید، لطفا به اطراف منارجنبان و بخصوص فضای سبزپشت وکنار بنای منارجنبان و داخل محله رسیدگی کنید که باعث آبروی شهر وشهرداری هست . باتشکروسپاس
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    درود . خدا قوت به شهرداری منطقه 9