امکان ثبت شکایت اولیای دانش‌آموزان اصفهانی در سامانه سفیر مهر فراهم شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امکان ثبت شکایت اولیا در سامانه سفیر مهر فراهم شده است و همه خانواده‌ها می‌توانند شکایات خود پیرامون سرویس مدارس را از جمله هزینه و رفتار راننده در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد پرورش امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در حاشیه بررسی لایحه نرخ پیشنهادی کرایه حمل‌ونقل دانش‌آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سال‌ها بود که سرویس مدارس به‌صورت سنتی اداره می‌شد، اما دغدغه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در دوره‌های مختلف این بود که فرایند آن هوشمند باشد و این مهم سال گذشته در اصفهان رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اطلاعات ۸۴ هزار و ۶۳۰ دانش امور در سامانه سفیر مهر ثبت شد، افزود: اطلاعات ۱۸۹۳ مدرسه در سامانه بارگذاری و در این راستا به ۱۴۲۹ مدرسه سرویس‌دهی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این فرایند اطلاعات ۷۲۱۲ راننده نیز بارگذاری شد، البته حرکتی را از سال گذشته آغاز کردیم که مقاومت‌های بسیاری را از سوی شرکت‌های حمل‌ونقل شاهد بودیم، اما موجب رضایتمندی خانواده‌ها شد.

پرورش یادآور شد: کارها در این فرایند بسیار گسترده بود و سال گذشته جمع‌آوری اطلاعات را داشتیم، مدارس آموزش و پرورش نیز آن طور که باید و شاید با ما همکاری نکرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در فرایند هوشمند عملکرد همه شرکت‌های مختلف مورد رصد قرار می‌گیرد، در گذشته ابزار نداشتیم، اما اکنون ابزار آن موجود شده است.

پرورش با تاکید بر اینکه می‌خواستیم سال گذشته قراردادها الکترونیکی شود، اما به دلایل مختلف از جمله مقاومت‌ها انجام نشد گفت: مسائل مالی به عنوان گلوگاه اصلی باید رصد شود و باید بر آن متمرکز شویم.

وی افزود: امکان ثبت شکایت اولیا در سامانه سفیر مهر فراهم شده است و همه خانواده‌ها می‌توانند شکایات خود پیرامون سرویس مدارس را از جمله هزینه و رفتار راننده در سامانه ثبت و مسیر تردد سرویس فرزند خود در پنل دانش‌آموزی رصد کنند.

کد خبر 752842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.