اجرای سند تحول قضایی نیازمند هماهنگی و انسجام است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت انسجام و هماهنگی در اجرای مقررات سند تحول قضایی، گفت: این سند متعالی، مبنای تمام رویکردها و راهبردهای دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت_ در شورای مدیران قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: اطاله دادرسی یکی از چالش‌های اساسی دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع شکل گیری و توسعه بروز این معضل فراگیر، افزود: با ریشه یابی زمینه‌ها و شناسایی اصلی‌ترین علل مؤثر در این فرایند، باید به نحوی برنامه ریزی شود که میزان نارضایتی‌های عمومی به حداقل کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت انسجام و هماهنگی در اجرای مقررات سند تحول قضائی، گفت: این سند متعالی، مبنای تمامی رویکردها و راهبردهای دستگاه قضائی به شمار می‌رود؛ بنابراین هرگونه برنامه ریزی و اقدام باید بر اساس این سازوکار و بایسته‌های سند تحول باشد.

براتی زاده اجرای دقیق مصوبات حاصل از برگزاری نشست‌های قضائی را بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: مدیران قضائی در راستای تداوم روند پیگیری‌های لازم و اجرای مصوبات نشست‌های برگزارشده، نقش محوری بر عهده دارند لذا انتظار می‌رود اگر مقرراتی از مجرای به تصویب رسید، مراتب بیش از پیش و با رعایت اولویت بندی‌های مورد نظر در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 752617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.