جوانان را باید برای ورود به عرصه حج و زیارت تشویق کرد

امام جمعه گرمسار گفت: جوانان را باید تشویق کرد تا به عرصه حج و زیارت ورود کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا آرامی امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان سمنان و دست‌اندرکاران حج در استان اظهار کرد: حج نماد معنویت است و سال جاری شاهد هستیم که حج تمتع به‌واسطه شرایط منطقه‌ای، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه اختصاص یک کاروان به شهرستان گرمسار شایسته تقدیر است، افزود: کار شما هم زیارت و هم تسهیل زیارت مردم و خدمت به زائران بیت‌الله‌الحرام است و از اجر معنوی برخوردار است.

امام جمعه گرمسار با تاکید بر اینکه خدمت به زائران سرزمین وحی نزد خداوند اجر بزرگ فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: خدمت به حجاج سعادت بزرگی است و جوانان را باید تشویق کرد تا به عرصه حج و زیارت ورود کنند.

جوانان را باید برای ورود به عرصه حج و زیارت تشویق کرد

حجت‌الاسلام آرامی با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه بین روحانیان اعزامی بسیار خوب است تا افراد به کمک حجاج بیایند، تصریح کرد: در زمینه اعزام روحانیون معین همراه کاروان‌ها مباحثی همچون اطلاع‌رسانی و ایجاد انگیزه و سیاست‌های حج و زیارت اهمیت دارد، همچنین اعزام آن‌ها در کاروان‌ها به واسطه اینکه کشوری دنبال می‌شود، بسیار متقاضی دارد.

وی با بیان اینکه شرایط برای اعزام حجاج به‌خوبی فراهم شده است، افزود: امیدواریم که سال جاری حجاج استان سمنان و کشورمان به سلامت به حج بروند و بازگردند.

کد خبر 752452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.