استفاده از ظرفیت‌های شهر نقش ارزنده‌ای در توسعه فرهنگی دارد

شهردار شهرکرد گفت: استفاده مناسب از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر تاریخی و فرهنگی شهرکرد، نقش ارزنده‌ای در توسعه فرهنگی دارد.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نکوداشت روز شهرکرد اظهار کرد: شهرکرد لقبش بام ایران است و در میان خط به خط تاریخ ایران ردی از بزرگان و مشاهیر و مفاخر خود به جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه سی و یکم اردیبهشت ماه سالروز پاسداشت این بهشت گمشده است، افزود: روز شهرکرد، روز پاسداشت آیت‌الله امامی دهکردی، میرزا عبّاس خان شیدا دهکردی، سیّد ضیاالدین امامی دهکردی و بسیاری دیگر از بزرگان و مفاخر و ادبا و شعرای شهر است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: به همین دلیل است که می‌گوئیم شهرکرد جهان شهری به وسعت تاریخ و طلایه‌دار فرهنگ، ادب و هنر است.

واحدیان ادامه داد: استفاده مناسب از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر تاریخی و فرهنگی شهرکرد، نقش ارزنده‌ای در توسعه فرهنگی داشته و زیربنای توسعه متوازن دیگر بخش‌ها را فراهم می‌کند.

وی گفت: یقیناً ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی شهر و گسترش ارزش‌های فرهنگی جامعه از دستاوردهای مهم برپایی نکوداشت روز شهرکرد است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: ۵۰ ویژه برنامه برای روز نکوداشت شهرکرد پیش‌بینی شده است که از عموم شهروندان دعوت می‌شود در جشن‌های پیش‌بینی شده حضور گسترده داشته باشند.

کد خبر 752418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.