استقبال مردم ۵ شهرستان مازندران از دور دوم انتخابات مجلس

مردم ۵ شهرستان مازندران با وجود فرارسیدن شب همچنان برای نقش‌آفرینی در فرایند انتخاب نماینده خود در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی برای بار دوم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، انتخابات مرحله دوم کشور صبح امروز، جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت ساعت هشت صبح در ۲۱ حوزه انتخابیه سراسر کشور با حضور مردم آغاز شده بود.

پنج شهرستان استان مازندران جزو این حوزه‌های انتخابیه با حضور ۴ نامزد در این دور دوم قرار گرفته تا مردم این شهرستان‌ها ۲ کاندیدا را برای ورود به بهارستان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

از همان ابتدای برگزاری انتخابات که با تلاش‌ها و تصمیم‌گیری‌های وزارت کشور مبنی بر الکترونیکی کردن این انتخابات، مردم در ۴۲۴ شعبه اخذ رأی استقرار یافته با شور و استقبال حضور یافتند و رأی خود را داخل صندوق آرا انداختند.

تلاش شبانه‌روز مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در این دوره انتخابات به گونه‌ای به ثمر نشاند که مردم ولایتمدار به مانند دور اول انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ بار دیگر پای کار آمدند.

از عروس و داماد قائم‌شهری که حضورشان و نقش‌آفرینی خودشان را در ابتدای شروع زندگی یک تکلیف دانستند تا آن پیرزن و پیرمردی که آمدند و تقاضا کردند از آن نماینده راه یافته به مجلس تا برای جوانان جویای کار شوند و دست آنها را بگیرند.

استقبال مردم ۵ شهرستان مازندران از دور دوم انتخابات مجلس

استان مازندرانی که به گفته استاندار بیشترین تراکم روستایی در دور دوم انتخابیه کشور و با بیشترین تعداد شعبات را به خود اختصاص داده تمدید آن موجب خرسندی کشاورزان و زحمتکشان تولید برنج شد چرا که در این دوره زمان کشت و داشت برنج را در این استان به سر می‌بریم و کشاورزان روستایی این پنج شهرستان در ساعات روز سر اراضی زراعی شأن بوده و وقت نمی‌کردند تا خود را پای صندوق‌های رأی برسانند.

با توجه به تمدید ساعات انتخابات تا ساعت ۲۱ شب برخی از شعبات اخذ رأی شهرهای قائم‌شهر، سیمرغ و جویبار مردم برای تعیین سرنوشت شهرستان‌شان جهت انتخاب دو کرسی منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور می‌رسانند.

کد خبر 752363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.