دشمنان کرامت دختران و زنان ایرانی را نشانه گرفته اند

امام جمعه یزد گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای از بین بردن ارزش، عزت و کرامت دختران ایران به کار می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، در خطبه‌های نماز جمعه امروز _ بیست‌ویکم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه کرامت مقام بزرگی است که خدا به انسان‌ها اعطا کرده است اظهار کرد: ضرورت دارد همه انسان‌ها قدردان این گوهر گران‌بها باشد.

وی افزود: انسان وظیفه دارد در مقابل این تکریمی که خداوند به او عطا کرده عزت خود را حفظ نماید زیرا انسان در زندگی خود موجودی تام‌الاختیار است، به جز در مواردی که بخواهد خود را پیش بندگان و ملائک ذلیل کند.

امام جمعه یزد با اعلام اینکه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد تا کرامت ایرانیان حفظ شود تصریح کرد: عملیات وعده صادق توسط سپاه انقلاب اسلامی ایرانی هیمنه و ابهت پوشالی استکبار را در هم شکست و تحسین همه آزادی‌خواهان جهان را برانگیخت که چگونه ایران توانست در برابر ظالمان قد علم کند.

ناصری خاطرنشان کرد: این شجاعت به خرج دادن‌ها که برای حفظ عزت و کرامت بود نه تنها در زمینه مسائل نظامی و سیاسی، بلکه باید در تمام زمینه‌ها توسط مسئولان و مردم رعایت شود.

وی با اشاره به آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، بیان کرد: دختران یکی از مخلوقات عزیز و بزرگ بشریت بوده و ارزشمند هستند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دختران و زنان سازندگان نسل‌ها و بشریت هستند تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن ارزش، عزت و کرامت دختران به کار برده است.

کد خبر 752278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.