عملیات غرورآفرین بازی‌دراز برگ زرینی در دفاع مقدس بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: هرچند شهدای عزیزی را در عملیات بازی دراز تقدیم کردیم، اما این عملیات غرورآفرین برگ زرینی در کشورمان شد که تا ابد می‌درخشد.

حجت‌الاسلام مسلم کماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: هر ساله و در این ایام از همه استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز در کنار یادمان شهدای گمنام به یاد شهدای مظلوم بازی دراز حضور پیدا می‌کنند و یاد و خاطره این شهدا را گرامی می‌دارند.

وی افزود: کسانی که حضور پیدا می‌کنند تجدید عهدی با شهدا انجام می‌دهند و در مسیر شهدا گام برمی‌دارند؛ امیدوارم همه در این مسیر قدم برداریم و این مسیر مقدس را تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه خاطرنشان کرد: این حضور اثرات مثبتی در جامعه و به ویژه اقشار جوان و نوجوان دارد که آن ایام را ندیدند.

کماسی تصریح کرد: زوار در این حضور باشکوه یادی از شهدای بازی دراز که در آن عملیات افتخار آفریدند، می‌کنند، کسانی که این منطقه بسیار وسیع، حساس و امنیتی را از وجود اشغالگران بعثی پاک کردند.

وی تصریح کرد: هرچند شهدای عزیزی را در این راه تقدیم کردیم، اما این عملیات غرورآفرین برگ زرینی برای کشورمان و در دوران دفاع مقدس شد تا در تاریخ این سرزمین تا ابد می‌درخشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه تاکید کرد: عملیات بازی دراز نماد مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

کماسی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم و این مسیر پرافتخار را برای نسل‌های جدید و برای ادامه مسیر انقلاب تبیین کنیم تا پرچم این انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

کد خبر 752137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.