پذیرش دومین طرح پروژه کرمانشاه در بورس

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از پذیرش دومین طرح پروژه استان به ارزش هفت هزار میلیارد ریال در سازمان بورس اوراق بهادار تهران خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی امروز _ پنجشنبه بیستم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته دومین طرح پروژه استان کرمانشاه به عنوان دومین طرح پروژه کشور در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این طرح پروژه پس از طرح پروژه بیواتانول استان کرمانشاه که به‌عنوان اولین طرح پروژه کشور در بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای عرضه و تأمین مالی شد به‌عنوان دومین طرح پروژه کشور در این بازار پذیرفته شده است و بزودی عرضه می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ان‌شاءالله در تابستان سال‌جاری پس از سپری کردن مراحل قانونی و اصلاحات مدنظر هیأت پذیرش شاهد پذیره‌نویسی دومین طرح پروژه کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای مبلغ پذیره‌نویسی این طرح پروژه بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال است که این مبلغ به عنوان راه‌اندازی و شروع به کار این پروژه به آن اختصاص خواهد یافت.

محمدی در رابطه با تحقق شعار سال، گفت: پذیرش سهام شرکت‌ها در بورس و تأمین مالی از این طریق مصداق بارز مشارکت مردم است که این مشارکت باعث جهش تولید و رونق اقتصادی برای کشور است.

کد خبر 752115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.