خسارت سیلاب به چند راه ارتباطی روستایی در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وجود سیلاب‌های محلی در پی بارش‌های شدید در استان، از ایجاد خسارت‌های جزئی در برخی محورهای روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسینعلی محمدی تیرکلایی، عصر امروز_ پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت استان در پی بارش‌های شدید اظهار کرد: این بارش‌ها از اواخر بعدازظهر روز گذشته از غرب مازندران شروع شده بود تا به امروز در سراسر استان ادامه یافت.

وی افزود: براثر این برخی محورهای روستایی در سنگ تراشان ساری، لاویج نور و نشل اندوار آمل دچار خسارت‌های جزئی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اعلام اینکه با تلاش نیروهای راهداری گل و لای از بستر جاده‌ها جمع‌آوری و مسیر برای تردد بازگشایی شد، گفت: این سیلاب‌های محلی که باعث آبگرفتگی معابر و خیابان‌های برخی شهرهای استان شده خوشبختانه به بخش‌های مسکونی، کشاورزی و زیرساخت‌های استان خسارتی وارد نکرده است.

محمدی تیرکلایی بیشترین میزان بارش‌ها را در شهرستان نور عنوان و مطرح کرد: این بارش‌ها در اراضی میان بند که پوشش مناسب درختی بود، منجر به خسارت سنگین نشد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی براساس گزارش هواشناسی استان از اواخر امروز، پنجشنبه خارج و شاهد شرایط جوی نیمه‌ابری و صاف را خواهیم بود.

کد خبر 752084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.