فعالیت ۴۰ شهر در مناسبت‌های ملی و مذهبی استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حدود ۴۰ شهر و بخش در سطح استان تهران در برگزاری مراسمات فعال و تاثیرگذارند و اجرای برنامه‌ها در مناطق روستایی باید گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، همایش شهرستانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ائمه جمعه، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعضای مدیریت شهری و مسئولین شهری در مصلی شهریار صبح امروز _ پنج شنبه بیستم اردیبهشت برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جمع فعالان انقلاب اظهار کرد: مردم نقش مهم در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و این شهدا در میان مردم پرورش یافتند و در موفقیت‌ها و مناسبت‌های گوناگون درخشیدند.

وی افزود: گرامیداشت ایام الله مانند نیمه خرداد ریشه قرآنی دارد و هویت جامعه و انقلاب را جهت می‌دهد و اجرای این راهپیمایی‌ها و مراسمات در حوزه ملی و بین المللی تأثیر گذار است و تزریق امید به کشور و مشت محکم بر دهان دشمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با بیان اینکه روز قدس خروش امید به معنای واقعی کلمه بود، بیان کرد: حدود ۴۰ شهر و بخش در سطح استان تهران در برگزاری مراسمات فعال و تاثیرگذارند و اجرای برنامه‌ها در مناطق روستایی باید گسترش یابد و امروز فریاد شعار مرگ بر اسرائیل در دانشگاه‌های خارجی به گوش می‌رسد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امروز مقابل کاخ سفید پرچم ایران نصب می‌کنند و تمثال ولی فقیه ایران را به‌دست می‌گیرند و اینها ریشه در حضور مردم در صحنه و ایستادگی در برابر دنیای کفر و نفاق دارد.

وی افزود: در دوران طلایی زندگی می‌کنیم و حاج قاسم‌ها و شهدا پرچم‌داری می‌کنند و باید بر این مردم درود فرستاد که اینگونه پای انقلاب اسلامی و پشت ولایت فقیه ایستاده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن قدردانی از مسؤولان دستگاه‌های امنیتی، نظارتی، اجرایی و خدماتی در اجرای برنامه‌های شهرستان گفت: همه مجموعه‌های مردمی، هیأت، نهادها و گروه‌های مردمی و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان نقش مهمی در برنامه‌ها دارند و باید در مناسبت‌هایی که در پیش داریم مثل همیشه پرشور حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام محمودی افزود: در حوزه فضای مجازی و تبیین برنامه‌ها باید کار بیشتر انجام داد و رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و روشنگری مناسبت‌های ملی و مذهبی دارند.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری، امام جمعه شهریار در این همایش اظهار کرد: بصیرت یکی از راه‌های دشمنان شناسی است و در مقابل توطئه‌های دشمن باید در صحنه بود و در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور یافت.

وی اضافه کرد: برنامه‌های ملی و مذهبی در شهریار با کمک اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و این مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی است که در مناسبت‌های گوناگون در میدان بوده و خدمت‌رسانی می‌کنند.

علیرضا فاتحی‌نژاد نیز در ادامه مراسم اظهار کرد: پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی یکی از رمزهای انقلاب اسلامی و بقای جمهوری اسلامی است و این انقلاب با سرافرازی مسیر خود را طی می‌کند.

وی با اشاره به شعار سال افزود: مردم نقش مؤثری در برنامه‌ها داشته و مسؤولین با پشتیبانی باید این راه را تسهیل کنند.

فرماندار شهریار با بیان اینکه کارکنان ادارات و مسؤولین باید در برنامه‌ها حضور پررنگ داشته باشند افزود: مردم شهریار دین خود را به شهدا و نظام ادا کردند و شهرستان شهریار با افتخار یک هزار و ۱۰۰ شهید در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا امنیت و سلامت تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: فارس

کد خبر 752059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.