مولدسازی اموال دولت فرصت خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها است

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت فرصت خوبی را برای تقویت زیرساخت‌های دستگاه‌ها فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، کیومرث حبیبی، امروز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از باشگاه‌های ورزشی استان کردستان اظهار کرد: استان کردستان مهد پهلوانی و قهرمانی بوده است و ورزشکارانی نیز که امروز در مسیر قهرمانی تلاش می‌کنند باید همواره منش پهلوانی را در نظر داشته باشند.

وی افزود: مسئولان استان کردستان حامی بخش ورزش هستند، اما دولت نمی‌تواند بسیار در حوزه ورزش قهرمانی سرمایه‌گذاری کند و انتظار می‌رود که بخش خصوصی و صنایع و معادن از محل مصونیت‌های اجتماعی خود به این حوزه ورود کنند.

معاون عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: صنایع استان محدود هستند و اگر از یک درصدی که در حوزه ورزش می‌توانند هزینه کنند بسیاری دیگر از حوزه‌های اجتماعی مانند ساخت راه‌ها و مدارس نیز وجود دارد که امیدواریم در حوزه زیرساخت‌های حوزه ورزش نیز سرمایه‌گذاری کنند.

حبیبی تصریح کرد: مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت فرصت خوبی را فراهم کرده که ارزش افزوده ایجاد و برای خود همان دستگاه هزینه شود که امیدواریم دستگاه‌ها این مهم را مورد توجه قرار دهند، چون فرصت خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها است.

وی گفت: از محل اعتباراتی که در دو سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان برای این استان مصوب شده است سعی خواهیم کرد دستگاه‌های همچون آموزش و پرورش و ورزش و جوانان که حامی کمتری دارند، در اولویت قرار گیرند.

کد خبر 752050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.