دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

استاندار کرمانشاه گفت: در ایام دهه کرامت باید ابعاد موج فراگیر نفرت از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی را در سطح محلات، مساجد و اماکن عمومی استان به شکل گسترده‌تر و با جلوه مردمی‌تری تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف فرهنگی و خدمات رسان در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: امام رضا (ع) برای ما مسلمانان یک مونس و همدم، یک رفیق صمیمی و دوست‌داشتنی و یک ولی بسیار بامحبت و دلسوز است و در صورت درک مناسب این جایگاه والا، این امام عزیز می‌تواند تمامی خلأء های زندگی مادی و معنوی ما را پر کند.

وی افزود: امام رضا (ع) منشأ لایزال خیروبرکت در عالم هستی است و هرکسی که با ایشان مأنوس باشد هیچ‌گاه غریب و بی‌پناه نمی‌ماند و ما برای بهره‌مندی از این موهبت بیکران، نیازمند یک برنامه‌ریزی درست در زندگی خویش هستیم.

استاندار کرمانشاه با تصریح اینکه مردم شیفته و شیدای امامشان هستند، گفت: باید مقدمات و بستر حضور گسترده‌ای ابراز ارادت برای همه در دهه کرامت فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: همان‌گونه که اخیراً رئیس‌جمهور تأکید داشتند همه باید برای گسترش مخاطبان در حوزه‌های مختلف تلاش کنند که این رویکرد می‌تواند در همه ابعاد ازجمله خدمت‌رسانی سازمان‌ها در برنامه‌ها و مناسبت‌ها نمود داشته باشد.

صحرایی اذعان داشت: امسال باید تلاش کنیم این برنامه‌های دهه کرامت در سطح محلات، مساجد و اماکن عمومی به شکل گسترده‌تر و با جلوه مردمی‌تری برگزار شود و دایره وسیع‌تری را شامل شود.

وی همچنین بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از حج امسال به‌عنوان حج برائت نام بردند و در ایام دهه کرامت باید ابعاد این موج فراگیر نفرت از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی را تبیین کنند.

استاندار کرمانشاه بر مشارکت اصناف و بازاریان در جشن‌های دهه کرامت تأکید کرد و گفت: اصناف و بازاریان ارتباط بسیار گسترده‌ای با مردم‌دارند و در این برنامه‌ها هم می‌تواند نقش‌آفرینی گسترده‌ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: شروع این ایام با ولادت حضرت معصومه (س) و انتخابات دور دوم مجلس هم‌زمان است و امیدوارم با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، این دو عید بزرگ مذهبی و ملی، با شیرینی مضاعفی برای مردم همراه باشد.

کد خبر 751548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.