کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی خزر گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه از شدت بارش در مناطق مذکور تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق، در شمال شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور، بارش پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد، جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت و خلیج فارس و دریای خزر در دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر و رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.