استقبال کرمانشاهی‌ها از طرح کالابرگ فجرانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح‌های فجرانه و یسنا همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: طرح فجرانه برای هفت دهک اول جامعه صادر شده که در استان با استقبال‌های خوبی مواجه شده است و بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه خرد و کلان متصل به طرح کالابرگ هستند.

وی افزود: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بود و دولت بنا دارد این طرح را ادامه دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به طرح یسنا خاطرنشان کرد: مرحله دوم این طرح از سی‌ام فروردین آغاز شده است و این طرح برای مادران شیرده فرزندان زیر دو سال با هدف حمایت از خانوار در راستای فرزندآوری اجرا می‌شود.

احمدی اضافه کرد: مشمولان این طرح سه دهک اول جامعه هستند که ۹۳۵ هزار مادر در دور دوم در کشور شناسایی شده است و شش میلیون ریال تسهیلات به صورت ماهانه به آن‌ها داده می‌شود.

کد خبر 750664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.