معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با تأکید بر نقش معلمان در کاهش آسیب‌های جامعه، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در ویژه برنامه گرامیداشت هفته معلم مدارس الگوی صالح اظهار کرد: هفته معلم، فرصتی برای تجلیل از مقام معلم است و معلمان وظیفه مهم و تأثیرگذاری بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه باید در جهت ارتقا کیفی قدم برداریم، افزود: در همه مقاطع تاریخی، علما و اندیشمندان تاریخ‌ساز نقش‌آفرین بوده‌اند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه معلمان با دلسوزی، آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

رجبی یادآور شد: کشور ما مملو از انسان‌های توانمندی است که مبنای توانمندی آنها، معلمان بوده و شهدا تربیت‌یافته معلمانی مثل شما هستند.

وی با اشاره به عملیات بزرگ نظامی سپاه علیه رژیم صهیونیستی ادامه داد: دشمن به دنبال ادراک‌سازی غلط از عملیات وعده صادق بود و این همه هزینه می‌کند تا واقعیت را وارونه جلوه دهد.

رجبی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا ما را از مسیر پیشرفت و توسعه بازدارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عنصر تعیین کننده در تعلیم و تربیت؛ تعهد است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی عنصری تعیین‌کننده در نظام آموزش و پرورش است.

رجبی بر لزوم توجه به آسیب‌های جامعه تأکید کرد و افزود: معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی مدیران و معلمان مدارس الگوی صالح توسط فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.