تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در مدت زمان یک سال گذشته ۴۳۴ فقره پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به تمامی پرونده‌های تخلفات رانندگان در سال گذشته رسیدگی و منتج به صدور رای شده است، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۴۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل برای رسیدگی به کمیسیون‌های حقوقی ارسال شده که همه پرونده‌ها به منتج به صدور رای شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد پرونده‌های رسیدگی به تخلفات مالکین ماده ۱۴ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۱۵ فقره پرونده بود که برای همه پرونده‌ها رای نهایی صادر شد و از نظر تعداد پرونده تشکیل شده در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۲۱ پرونده بود، روند کاهشی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع گشت‌های تلفیقی کنترل و نظارت انجام گرفته در سطح استان توسط پرسنل این مجموعه، پنج هزار و ۶۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقلی اعم از باری و مسافری در طول سال گذشته مورد پایش و بازدید قرار گرفته‌اند.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

کد خبر 750118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.