بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ طرح تولیدی خدماتی و تغییر کاربری در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطائی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در رابطه با جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد طرح‌های تولیدی و صنعتی با نظر اعضا و در راسای توسعه اشتغال و رونق اقتصاد منطقه به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح‌ها توسط فرمانداری و شهرداری‌های پیرانشهر، نقده، سردشت، خوی، چالدران، میاندوآب، بوکان، باروق، چایپاره و مهاباد و همچنین جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی طرح‌های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی با نظر اعضا به تصویب رسید.

عطائی تصریح کرد: طرح های ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سرخانه، تولید تیرچه و بوک و قطعات بتنی، مجتمع خدمات رفاهی، تولید انواع شیشه های تزئینی، احداث سرخانه و بسته بندی میوه، گلخانه سبزی و صیفی، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، تولید کشمش و بسته بندی میوه خشک از جمله طرح های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بودند.

وی بیان کرد: تصویب این طرح ها در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی گامی موثر در راستای توسعه بخش صنعت و عاملی برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است.

کد خبر 750114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.