احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات احداث مسیر پل شش با پیشرفت ۷۵ درصد و مسیر پل ولایت با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال طی مراحل پایانی است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: پروژه احداث مسیر پل ولایت به طول دو کیلومتر و عرض ۴۰ متر یکی از پروژه‌های مهم شهرداری اهواز در سال جاری است که شامل زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری، کفپوش، روشنایی و احداث آبراهه می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل دو مسیر رفت و برگشت است که در یک مسیر آن عملیات زیرسازی انجام و در مسیر دوم نیز تاکنون ۱۷۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی انجام شده است، این مسیر دارای شش لاین جدول‌گذاری است که سه لاین آن تکمیل و مابقی در حال احداث است و تا شهریور با اعتباری بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم آبراهه، جدول‌گذاری قسمت‌های باقی‌مانده، روشنایی، احداث مسیر راستگرد شهرک قائم از جمله پروژه‌های باقیمانده این پروژه است که در حال اجرا هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: مسیر منتهی به پل ششم یکی دیگر از مسیرهایی است که در صورت احداث و بهره‌برداری از آن در روان‌سازی ترافیک منطقه تاثیر بسزای دارد، زیرسازی این پروژه و جدول‌گذاری در حال انجام است، به نحوی که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرادحسینی اضافه کرد: طول این پروژه ۳۴۲۰ متر است که با بودجه‌ای ۳۵ میلیارد ریالی در حال احداث است و در تلاش هستیم تا ابتدای شهریور این پروژه تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.