هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: در پی شرایط آب‌وهوایی مناسب و صاف و آفتابی در مازندران این جو پایدار تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد اسدی، صبح امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی مازندران،امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای نسبتاً گرم مواجه هستیم.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت نیز وضعیت آب‌وهوایی صاف تا نیمه‌ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه‌غربی با رگبار پراکنده و وزش باد شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران وضعیت جوی این استان را در روز جمعه هفته جاری را نیمه ابری و از بعدازظهر ابری عنوان و مطرح کرد: در آن روز از سمت غرب استان با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

اسدی با بیان اینکه در شنبه هفته آتی با شرایط جوی ابری گاهی با رگبار باران، وزش کاهش دما و احتمال رعدوبرق مواجه هستیم، یادآور شد: در روز یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت نیز شاهد آب‌وهوای نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و از اواخر وقت با کاهش ناپایداری خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تغییرات احتمالی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ می‌شود، خاطرنشان کرد: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده همراه با موج کوتاه و نسبتا آرام است.

کد خبر 749274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.