تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.