اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: برای تکمیل تملکات بازارچه میوه و تره‌بار به میدان شهید مطهری، ۵۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بهسازی بازار تره‌بار در میدان مطهری، اظهار کرد: سال گذشته عمده تملک این بازارچه انجام شده و حدود ۶۵۰ متر مربع از فضای میدان قدیمی‌تر باقی‌مانده که برای رفع مشکل نقدینگی سازمان، شورای اسلامی شهر ۵۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده است و سال جاری تملک این بازار به پایان می‌رسد.

وی افزود: با پیگیری سازمان و شورای اسلامی شهر این مبلغ در قالب یک وام از بانک شهر به سازمان پرداخت و برای تکمیل تملک از آن استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ در راستای اجرای این پروژه، سازمان میادین ۸۹ غرفه به مساحت ۱۵۹۵ متر مربع را با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال تملک کرده است.

صادقی امینی با اشاره به تدوین دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان اضافه کرد: برای نخستین‌بار تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان در قالب یک دفترچه و مشتمل بر بندهای متعدد با همکاری فرماندار و هیئت تطبیق فرمانداری مصوب شد.

وی گفت: تدوین این دفترچه بر نقش‌آفرینی بیشتر سازمان میادین در حوزه‌های مختلف کمک زیادی می‌کند به‌نحوی که در چهار سیاست اصلی سازمان که شورای اسلامی شهر برای سازمان مصوب کرده است از جمله هوشمندسازی، تکمیل شبکه توزیع و تنظیم بازار اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبر 749092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.