تقاطع بلوار صدوقی و محور فردوسی نیمه نخست سال جاری تکمیل می‌شود

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه تقاطع فردوسی و بلوار صدوقی خبر داد و گفت: اگر شرایط به‌طور مناسبی پیش رود، این پروژه تا پایان تابستان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیرضا رشیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی که از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز شد، در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: ابنیه فنی پل از سمت بلوار فردوسی تا بلوار شهید صدوقی اجرا و در سمت خیابان یاسمن شمع‌ها، ستون‌ها و سرشمع‌ها نصب شد؛ در حال حاضر قالب‌بندی پل در حال انجام است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: معارضات ناشناخته تاسیساتی در این مسیر وجود داشت که تا حدودی کار را با چالش روبه‌رو می‌کرد.

رشیدی‌نژاد تصریح کرد: معارضات تاسیساتی در این پروژه با توجه به اصول طراحی هر طرح مورد بررسی قرار گرفت، اما اتفاقات پیش‌بینی نشده و برخلاف نقشه‌های سازمان‌های مرتبط در حوزه تأسیسات وجود داشت که کار را دشوارتر می‌کرد.

وی با بیان اینکه سرعت اجرای این پروژه بدون توجه به نقص‌های معارضاتی قابل قبول است، اضافه کرد: این معارضات مربوط به شبکه ۲۰ کیلووات برق، لوله ۶۰۰ آب، شبکه گازرسانی و مخابرات بود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر جابه‌جایی لوله آب ۶۰۰ در دستور کار است و مسئله جابه‌جایی گاز نیز مطرح شده است که شرکت گاز بایدبه آن بپردازد.

رشیدی‌نژاد با اشاره به تلاش برای حفظ مسیر تردد حین اجرای پروژه گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد، پروژه تا پایان تابستان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.