زنگ سپاس در مدارس خراسان شمالی به صدا درمی‌آید

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: زنگ سپاس به مناسبت روز معلم، سه‌شنبه هفته جاری در مدارس سراسر استان به صدا درخواهد آمد.

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: زنگ «سپاس معلم» روز سه‌شنبه در مدارس سراسر استان به صدا درخواهد آمد.

وی افزود: دوازدهم اردیبهشت دیدار جامعه فرهنگیان با رهبر انقلاب خواهد بود که جمعی از فرهنگیان استان نیز در این برنامه حاضر خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره ۷۴ شهید معلم استان، تکریم پیشکسوتان، تحلیل از معلمان برتر، تکریم معلمان از سوی مسئولان و حضور خادم‌یاران استان قدس در بعضی مدارس از دیگر برنامه‌ها است.

اکبری تصریح کرد: سال تحصیلی جاری، تاکنون ۴۰۰ یادواره شهدای درون‌مدرسه‌ای برگزار شده که اثر تربیتی خوبی در مدارس داشته است، در این یادواره مدیران یک ساعت به عنوان معلم در کلاس‌ها حاضر خواهند شد تا سختی‌های کار معلمی را بیشتر لمس کنند.

وی گفت: پویش «همه مدیون تو هستیم»، نشست معلمان با دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی و معرفی معلمان شهید از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

کد خبر 748945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.