مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.