مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است و باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در مشارکت مردم در انتخابات منعکس می‌شود، توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش عصر امروز _شنبه هشتم فروردین_ در شورای اداری شهرستان البرز، اظهار کرد: بی‌تردید کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است که باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود، توجه کند.

وی با تأکید بر اهمیت حل مشکلات مردم اضافه کرد: باید اذعان کرد که بهترین مردم را داریم به همین دلیل لازم است همه مسئولان نسبت به انجام رسالت خود در برابر مردم و قدردانی از مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف، خدمت رسانی را جدی بگیرند.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مردم و رسیدگی به امور آنها گفت: به همین خاطر مسئولان باید ضمن بازنگری در رفتار خود نسبت به خدمت‌رسانی صادقانه تلاش کنند.

آبنوش افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما نشان داده‌اند، جز خدمت و کار کردن برای مردم نیست و همه کسانی که مسئولیتی بر عهده دارند، باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما راضی باشند و در عرصه‌های مختلف و انتخابات مشارکت مؤثر داشته باشند.

وی ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی ادامه داد: امروز به برکت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست تثبیت نظام محقق شده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی نیز روشن و درخشان است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت محور مقاومت اسلامی گفت: امروز جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ نه در مرزهای ایران بلکه در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیاست و با امنیت و آرامش موجود در داخل کشورمان رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید داشتند، باور کنند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و برکات فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را از نتایج راهبردی جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

منتخب مردم قزوین در انتهای صحبت‌هایش به اهمیت تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس به یک رویداد جهانی تبدیل شده و چهره نمایشی و دروغین استکبار فرو ریخته که مسئولان باید به شکرانه این نعمت خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا اعتمادسازی شود.

کد خبر 748523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.