اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای امور بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، علی جزینی زاده در حاشیه بازدید عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی از فرودگاه شهدای بم، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای امور بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه اختصاص این اعتبار عیدی خادمان هوانوردی و فرودگاهی کشور و استان به مردم شریف شرق استان است، افزود: در این پروژه تاکنون بالغ بر ۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری برای درزگیری استفاده شده است و عملیات اجرایی پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به تداوم پروازهای فرودگاه شهدای بم، بر لزوم ارتقا ایمنی پروازی بیشتر تأکید کرد و گفت: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی با نظارت دقیق در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، با حضور عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها، از پروژه‌های عمرانی و بهسازی‌های در حال انجام در ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی نیز بازدید شد.

کد خبر 748149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.