باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری شیراز از تبدیل باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی خبر داد و گفت: زورخانه بزرگ مرکزی شیراز در باغ جنت ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام الدین اسدزاده با اشاره به بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از پارک باغ بزرگ جنت اظهار کرد: این بازدید در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این باغ پارک صورت گرفت و در تلاشیم تا در آینده این فضای بزرگ به یک پارک بزرگ با امکانات مجهز ورزشی تبدیل شود.

وی افزود: این باغ پارک، با زیرساخت خوب ورزشی خواستگاه بسیاری از جوانان و ساکنان شیراز است که شهرداری در آن عملیات احداث و توسعه زمین‌های ورزشی از جمله زمین فوتسال و والیبال را در برنامه قرار داده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته این پارک بزرگ ورزشی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

اسد زاده تصریح کرد: نگاه ما به ورزش با اولویت ورزش همگانی است و با این مهم می‌توانیم در سلامت شهروندان سهیم باشیم.

زورخانه بزرگ مرکزی شیراز در باغ جنت ساخته می‌شود

مصطفی کیانی رحیمی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در این بازدید از طرح‌های ورزشی در دست اجرا از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی به همراه سایر فضاهای ورزشی بازی‌های همانند توپی، راکتی و پیست دوچرخه سواری و همچنین ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی باغ پارک بزرگ جنت بازدید شد.

وی افزود: این پارک به عنوان یک ظرفیت منطقه چهار و محدوده‌ای که شهرداری در آن واقع شده باید حفظ و صیانت شود و توسعه‌های متناسب با کارکردهایی که دارد انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در شورای ششم اسلامی مصوبه‌های خوبی را در توسعه ورزش و سلامت عمومی داشتیم که از جمله آن می‌توان به احداث دو زورخانه در محدوده منطقه یکی در پارک نوید محمدی و دیگری در پارک باغ جنت با عنوان زورخانه مرکزی شیراز اشاره کرد.

کیانی رحیمی ادامه داد: در حال حاضر اعتبار لازم برای ساخت این زورخانه‌ها از جمله زورخانه مرکزی پیش بینی و به تصویب شورا رسیده که امیدواریم با درایت مدیران در شهرداری منطقه و به صورت کلان در تمام حوزه‌های شهرداری بتوانیم پیمانکار را مشخص و این طرح تا پایان دوره شورای شهر به پایان برسد.

کد خبر 748123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.