حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: افتخار نماز جمعه این است یک پایگاه مردمی بوده و باید حریت تریبون نمازجمعه به گونه‌ای که مطالبات مردم گفته شود و مردم حس کنند حرف دلشان در این تریبون زده می‌شود، حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اظهار کرد: یکی از ورزش‌های سالم ورزش زورخانه‌ای است و در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که همان هم مشکلات فراوانی دارد با جلسه‌ای که با وزیر کار و رفاه اجتماعی داشتیم وزیر قول‌هایی در خصوص تأسیس یک زورخانه در مرکز استان داد که امیدواریم با همکاری کار و رفاه اجتماعی زودتر این زورخانه احداث شود.

وی با اشاره به روز شوراها افزود: توجه به شورای‌ها به‌عنوان یک ظرفیت مهم مردمی، دارای اهمیت است، نظام اسلامی کار را به دست مردم انجام می‌دهد و شعار امسال هم در همین جهت انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه گفت: مطالبات شورای‌ها باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و متقابلاً هم مطالبه شورای‌ها باید واقع‌گرایانه باشد.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه شهید مطهری به‌عنوان یک الگو مؤثر، مفید و پرانگیزه برای افراد جامعه و فرهنگیان است، عنوان کرد: فرهنگیان ما با انگیزه در میدان حضور دارند ولی ضرورت‌ها خیلی بیشتر از این‌هاست، شکل‌دهی به نسل جوان برعهده معلمان و آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و معلمان باید انگیزه خود را در این راستا بالا ببرند، البته خلاءهای هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های نمازجمعه تراز، اضافه کرد: افتخار نماز جمعه شیعی این است یک پایگاه مردمی است و حریت تریبون نمازجمعه به گونه‌ای که مطالبات مردم گفته شود و مردم حس کنند حرف دلشان در این تریبون زده می‌شود، حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که رسانه‌ها مطالبات مردم را منعکس کنند، ادامه داد: باید اجازه داد که مردم با حفظ موازین اخلاقی مطالبه خود را اعلام کنند و مسئولان هم با گوش شنوا و دلسوزانه شنونده باشند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به عملیات وعده صادق، خاطرنشان کرد: بعد عملیات طوفان الاقصی و حمله یمنی‌ها به رژیم صهیونیستی و تکمیل کننده آن عملیات وعده صادق سرعت تغییرات جهانی بسیار زیاد شده و دنیا شاهد تغییر موازنه قدرت است.

کد خبر 748092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.