پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: بنا داریم با مردم ارتباط نزدیک پیدا کنیم و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم؛ این پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است تا هیچکس احساس نکند تافته جدا بافته‌ای از مردم عزیزمان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در نشست صمیمانه با منتخبین و موثرین مناطق شرق شهرستان اصفهان با اشاره به سفر منطقه‌ای کارون دولت مردمی به شرق شهرستان اصفهان اظهار کرد: این کار از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده و شهرستان به شهرستان و منطقه به منطقه جلو رفته‌ایم و در اولین گام از شهرستان‌های عقب‌تر شروع کرده‌ایم که تا امروز به شهرستان اصفهان رسیدیم و توجهمان معطوف به داخل اصفهان شده است.

وی افزود: بنا داریم به صورت دو هفتگی یا هفتگی در یکی از مناطق اصفهان به اتفاق شورای اداری استان و شهرستان حضور پیدا کنیم و با مردم ارتباط نزدیک پیدا کنیم و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم؛ این پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است تا هیچکس احساس نکند تافته جدا بافته‌ای از مردم عزیزمان است و همه می‌دانیم اگر از این فرصت برای خدمت استفاده کنیم برنده برده‌ایم وگرنه دچار خسران و عاقبت به شر خواهیم شد.

استاندار اصفهان از منتخبین شرق اصفهان برای راهنمایی و همراهی با دولت کمک خواست و گفت: مسئله آب و مسئله ساماندهی اتباع بیگانه از جمله مواردی است که نیازمند عزم جدی مردم برای حل آن هستیم.

وی در خصوص پروژه‌های تأمین آب استان اصفهان از دریای جنوب، تصریح کرد: همه کارشناسان معتقد بودند که اتمام چنین پروژه‌ای نزدیک به ۱۱ سال به طول خواهد انجامید اما دیدیم که طی یک سال نیمی از پروژه اجرا شده است و در این بین یک هزار و ۳۰۰ جوشکار و ۴۰۰ ماشین آلات سنگین در چند جبهه کار می‌کنند تا پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

مرتضوی تاکید کرد: انرژی زیادی گذاشته شده تا پروژه‌ها یکی پس از دیگری به ثمر بنشینند و پروژه‌های بر زمین مانده قبلی نیز اجرا شوند؛ البته با همکاری و مساعدت مردم کمک کنیم تا مسائل و مشکلات با نگاه هم‌افزا و وحدت آفرین حل شوند والا همه خسران می‌بینیم و گله‌مند می‌شویم.

کد خبر 747915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.