برگزاری جشن «دروازه آفتاب» در پارک بزرگ کوثر خوراسگان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: جشن بزرگ هفته فرهنگی اصفهان با عنوان «دروازه آفتاب» امروز (جمعه ) از ساعت ۱۹:۰۰ در پارک بزرگ کوثر خوراسگان واقع در خیابان مسجد علی برگزار می‌شود

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان، ویژه برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته شده است که در منطقه ۱۵ نیز تعدادی ویژه برنامه تدارک دیده شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری جشن «دروازه آفتاب» افزود: این جشن یکی از بزرگترین جشن‌های شهری هفته فرهنگی اصفهان است که در منطقه ۱۵ برگزار می‌شود و البته این یکی از ۳۰ عنوان برنامه‌ای است که ویژه هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان تصریح کرد: جشن بزرگ هفته فرهنگی اصفهان با عنوان «دروازه آفتاب» امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ از ساعت ۱۹:۰۰ در پارک بزرگ کوثر خوراسگان واقع در خیابان مسجد علی برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن «دروازه آفتاب» در پارک بزرگ کوثر خوراسگان

نظری‌پور با بیان اینکه «دروازه آفتاب» با رویکرد تاریخی و همراه با برنامه‌های متنوع و جذاب برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این جشن از سرود «بهشت» با موضوع اصفهان به سفارش اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۱۵ رونمایی خواهد شد و از برخی نخبگان و مفاخر خوراسگان در زمینه‌های فرهنگی تاریخی، هنری و ورزشی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مترجم زنده در این جشن برای بهره‌مندی ناشنوایان از این ویژه برنامه هفته فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان به‌ویژه ساکنان منطقه ۱۵ دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود از برنامه‌های این جشن بزرگ استفاده کنند.

کد خبر 747875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.