اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز

شهردار منطقه یک تبریز از اجرای عملیات اصلاح، ساماندهی و توزیع آسفالت کول پل‌های مسیر ضلع شمالی اتوبان پاسداران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حمید شاهوردی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های عمرانی این منطقه با توجه به نشست قسمتی از کول پل‌های ضلع شمالی اتوبان پاسداران که باعث ایجاد مخاطراتی برای شهروندان شده بود و چند مورد تصادف را شاهد بودیم، با هدف اصلاح و ساماندهی این کول پل‌ها وارد عمل شدند و اقدامات اجرایی را عملیاتی کردند.

وی افزود: بر همین اساس، این عملیات به صورت توزیع آسفالت اساسی در ۱۰۰ متر مانده به پل‌های شهید بهشتی و یوسف آباد و ۱۰۰ متر بعد از پل‌ها جهت اصلاح نشست کول پل‌ها به صورت شبانه (ساعت ۴۵/۲ بامداد) اجرا و ساماندهی شد.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: این عملیات سبب ایمن‌سازی و پیشگیری از مخاطرات عدیده‌ای خواهد شد و می‌تواند نقش مهمی را در روان‌سازی این مسیر پرتردد و حساس شمال شهر ایفا می‌کند.

شاهوردی از آغاز عملیات احداث جدول گذاری و اصلاح کانیو در کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی به میزان ۲۵۰ متر خبر داد و عنوان کرد: این ناحیه با هدف ساماندهی محلات و در راستای اجرای طرح «نگهداشت شهری» و رسیدگی به وضعیت خیابان‌ها، کوچه‌ها و جداول مطابق برنامه و همسو با درخواست‌های شهروندان اقدامات ویژه ای انجام داده است که همچنان تداوم خواهد داشت.

وی گفت: بر همین اساس یکی از پروژه‌های در دست اقدام، اجرا و احداث جدول‌گذاری و اصلاح کانیو در مسیر کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی است که نیاز به ساماندهی دارد، چراکه در زمان بارش باران آب‌های موجود به مسیر تردد و سطح کوچه سرریز می‌شد و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد که با اجرای این پروژه شاهد ساماندهی و هدایت صحیح روان آب‌ها خواهیم بود

شهردار منطقه یک تبریز افزود: این پروژه ۲۵۰ متر بوده است که در محدوده کوی ممتاز واقع شده و هم‌اکنون توسط اکیپ‌های اداره عمران ناحیه در حال انجام است.

کد خبر 747833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.