سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و کنار آن‌ها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گران‌قدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.