اقتصاد مقاومتی برداشته از اسلام را اجرا کنیم

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه آران و بیدگل گفت: ما اقتصاد اسلامی می خواهیم نه غربی، کسی که درغرب تحصیل کرده نمی تواند نسخه اقتصادی برای ما بپیچد و ما باید اقتصاد مقاومتی برداشته از اسلام را اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی آران و بیدگل با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام میثم حاجی احمد مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و تسلیت شهادت امام هادی (ع) و شروع هفته عقیدتی در سپاه و بسیج اظهار داشت: تفکرات استاد مطهری آن چیزی است که امروز جوانان ما به آن نیاز دارند و باید در سطح سپاه تفکرات وی پیاده شود.
وی افزود: در این هفته برنامه های عقیدتی اعم از نشست بصیرتی، با موضوع شعار سال، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، دیدار با خانواده شهدا، مسابقه وبلاگ نویسی، کوهنوردی بسیجیان و پایوران، برگزار خواهد شد. 
امام جمعه آران وبیدگل افزود: ما اقتصاد اسلامی می خواهیم نه غربی، کسی که درغرب تحصیل کرده نمی تواند نسخه اقتصادی برای ما بپیچد و ما باید اقتصاد مقاومتی برداشته از اسلام را اجرا کنیم.
وی با توجه ایام شهادت دکتر مرتضی مطهری افزود: شهید مطهری در دفاع از دین شجاعانه وارد نظام شد و وی بصیرتی داشت که حق را از باطل به خوبی تشخیص می داد.
موسوی همچنین عقیدتی سیاسی در سپاه را یک نهاد مقدس دانست و گفت: عقیدتی سیاسی سپاه باید دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلام را که روح معنویت و ارتباط با خداست را از طریق این آنان در جامعه گسترش دهد./1
کد خبر 145732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.