بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در شهر قم بر اساس آیین‌نامه‌های جدید ترافیکی بازنگری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا خانه‌زاد یزدی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به مکانیزه‌سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با اشاره به اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده مورد نیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه‌سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسورها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

وی افزود: تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذار شده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 747493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    با سلام بلوار یادگارامام با توجه به شلوغی و ترافیک و تردد روز افزون وسیله های نقلیه متنوع و تداخل و تردد عابرین پیاده نوعا خردسالان دبستانی فاقد حتی یک عدد پل عابر پیاده حتی ساده می باشد لطفا اطلاع دهید مخصوصا حوالی کوچه ۱۷و ۱۹