اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان نقش مهمی در آشنایی این نسل با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود، در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد الگوی انحرافی در بین جوانان، افزود: برگزاری جشن‌های معنوی در این دهه با مشارکت بیشتر جوانان نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با معارف دین و ارزش‌های انقلابی و الهی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌سازی اداری و آذین‌بندی سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست ستار هدایت‌خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۴۰ عنوان برنامه متنوع در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و ده‌ها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه‌ریزی شده‌است.

هدایتخواه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام‌زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 747286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.