حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.