قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در مازندران خواستار راه‌اندازی قطار محلی از رامسر به ساری، احداث اتوبان و آزادراه از رامسر به گلستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در مراسم تکریم و معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران واقع در سالن همایش اتاق بازرگانی این استان با بیان اینکه اگر خدا پای کار بیاید، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی کاری را بگیرد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و گره‌گشایی کار مردم باعث یاری رساندن از طرف خدا می‌شود.

وی افزود: در صورت ضعیف شدن در این راه و توجه نکردن به مردم مطمئناً با یاری خداوند مواجهه نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران معارفه زودهنگام استاندار مازندران را تدبیری از سوی وزارت کشور دانست و گفت: امیدواریم استاندار سابق مازندران با حکم جدیدشان در ستاد مبارزه مفاسد اقتصادی گام جدیدی را در عرصه مقابله با حوزه اقتصادی و زمین‌خواری بردارند، همان‌گونه که مازندران نیاز به توجه در این زمینه دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: مازندران هم در بخش خدمات و هم در بخش‌های کشاورزی، مرکبات، صادرات، صنایع و مشکلات آن، گردشگری و دامداری خلاهایی دارد که نیاز به رفع آنها است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه مازندران هفتگی جمعیت آن دو برابر می‌شود و برای تردد و حمل‌ونقل با وجود این زیرساخت‌ها مناسب نیست، گفت: با وجود حجم مسافران با مشکل و کمبود آب، آرد و نان و زیرساخت‌های گردشگری و ترافیک مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد: مازندران راه‌اندازی قطار محلی از رامسر به ساری، احداث اتوبان و آزادراه از رامسر به گلستان را کم دارد و با حضور استاندار جدید امیدواریم این خدمات با رشد تصاعدی شاهد باشیم.

امام جمعه مازندران با اشاره به اینکه در امر حوزه فرهنگی و عفاف و حجاب با وجود حمایت از نیروی انتظامی نیاز به مقابله با هنجارشکنان است، تصریح کرد: منابع طبیعی، آب و فاضلاب مشکلاتی در امر حقوقی دارند که نیاز به ورود جدی برای رفع آن است.

کد خبر 747194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.