جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی و جمع‌آوری ۱۰ رشته انشعاب غیرمجاز خانه باغ و کارگاه «بچینگ بتن» در شهرک پشت فرودگاه ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم آسیب به شبکه آب‌رسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمام بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیرمجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و دو رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به‌صورت غیرمجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی اضافه کرد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام (۲۲۳۰۱۴۱_ ۰۸۴۳) یا تماس با آبفای شهرستان خود، باید مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

وی گفت: استفاده از انشعاب آب غیرمجاز علاوه بر افزایش بی‌رویه مصرف آب، موجب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

شهر ایلام ۹۲ هزار مشترک آب و حدود ۷۷ هزار مشترک فاضلاب دارد. تأسیسات تولید بتن آماده به عنوان «بچینگ» یا «بچینگ بتن» شناخته می‌شوند.

کد خبر 747178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.