۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
طرح نور هوشمند می‌شود

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در چهارمین اطلاعیه خود پیرامون طرح نور که از بیست‌وپنجم فروردین آغاز شده است، از حمایت‌های خالصانه مردم ایران و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای این طرح قدردانی کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در متن اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور آمده است:

«در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف‌افکنی و دوقطبی‌سازی جامعه با اجرای طرح نور بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکار عمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان‌یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشاء، تجارت جنسی و پورنوگرافی داشته‌اند، منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنار حمایت‌های رؤسای محترم جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایر نهادهای مسئول نشان‌دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای طرح نور است. همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهرها نشان دهنده حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت. این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهای متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

قدردان کارکنان سخت‌کوش و پرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همت مسئولان محترم و انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌های مسئول روند هوشمندسازی نیز، پرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.»

کد خبر 747149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.